Esraydnn Gebeliğin 5. 6. Haftalarında kanaması olup sağlıklı bir gebelik geçiren var mı? İki düşüğüm var bu da düşükle sonuçlanacak diye korkuyorum. Kanama neden oluyor olabilir ya
Arzu19988 Esraydnn hamileligimin 6dab 9haftaya kadar pedlerce kanama yasadim cok afedersin artik bebek bezi takiyordum. o.kadar.kanamam vardi hastahanede bile yatdim 10gun.sonuc.kizim 19aylik evde kosuyor ikinciye hamileyim bunda cok.sukur.kanama.filan.olmadi
Tugba2794 Esraydnn bir yakınımın nerdeyse dogum yaklasana kadar kanaması olmustu hep yatması gerekmısti bebegın esınde veya cevresınde kanama alanı olabılıyor
Esraydnn ZeynepDuru17 gittin canım 2 kere, progestan verdiler bunu kullan ilerleyen zamanlarda göreceğiz ne olacağını dediler
Esraydnn ZeynepDuru17 öyle yapıyorum da moralimi asla yüksek tutamıyorum, olumlu hikayeler var mı onu duymak istiyorum aslında
Esraydnn Yani umutsuzluğa kapıldım, bu da mı düşecek diye, kanama asla normal bir şey değil gibi düşünüyorum 🙁
betulkprn Esraydnn benimde iki düşük olmuştu genetik testi istemişti doktorum kan pıhtılaşması çıktı bu hamileliğimde kan sulandırıcı iğnelere başladım sizde baktırın isterseniz
ZeynepDuru17 Esraydnn duyarsınız inşallah herkesin hikayesi farklıdır güzel düşünün güzel olsun hayırlısı ile gelsin inşallah
Esraydnn betulkprn bende de çıktı canım hatta kan sulandırıcı kullanıyorum, acaba bu mu sebep oluyor kanamaya ya
betulkprn Esraydnn 6 haftalık oldum çok şükür elhamdulillah şuan yok oksapar iğne kullanıyorum ve akşamları Progestan kullanıyorum alttan alıyorum
Esraydnn betulkprn ben de aynı şekilde canım, doktor bana kanama olduğu için kan sulandırıcıyı bir süre bırak dedi
Esraydnn Arzu19988 ay inşallah darısı bana ya, yapılacak bir şey de yok doktorlar da yalnızca bekleyeceğiz diyorlar
Arzu19988 Diyecegim saglikliysa tutunur bebek sana doktorun dediklerini et.ve bol bol dinlen.4ay yerimden sadece tualete kalktdim
hamcokelek33 Benim hamileliğimim ilk haftaları da baya kanamalı geçti, 11e kadar kahverengi lekelenme,11-12. Haftalarda çok şiddetli bir hafta süren kanama şeklinde. Çok şükür geçti gitti
Esraydnn hamcokelek33 iki düşüğüm olduğu için ister istemez bu da elimden gidecek diye çok korkuyorum, inşallah sizin gibi geçti gitti diyebilirim