lilyyyy kızlar son adet tarihim 16 aralık beta şu an 806 kaç haftalık 5 haftaya göre beta düşük olmuyo mu çok kafam karıştı ama bir haftadır iki günde bir beta veriyorum iki katından fazla artıyor çok şükür sadece hafta olayını çözemedim
gokcekocyigiit lilyyyy gebelik haftası beta ile değil, son reglinin başlangıç gününe göre ölçülür, önemli olan betanın 2 katı artışı ki artmış, gerisine takılmayın, ben 19 ile öğrendim hamileliğimi ve şu an neredeyse 22 haftalık hamileyim.
lilyyyy gokcekocyigiit o zaman ben 5 haftalık diye düşünücem ama normalde 5 haftalıkta kese görünmesi lazım beta 1500lere gelince görülür diyo internette bu durumda ne zaman kese görülür peki