Haceryklmaz Kızlar merhaba bebeğimde kabızlık sorunu oldu bir aylık daha doktor bu gün mamayı değişti Aptamil prosyneo 1 yazdı kullanan oldu mu içinizde memnun muydunuz kabızlık gaz yaptı mı