Ftmaa28 yani ısrar etmeyeyim , çünkü doktorların da görüşleri farklı farklı oluyor. Biz de mecbur bir görüşe uyup ona göre hareket ediyoruz, bizim kendi doktorumuz da, sosyal medyadan takip ettiğim bir iki doktor var onlar da tuzu bir yaştan sonra da önermiyor, mümkün olduğunca tuz ve şeker ile tanışmasını geciktirmek lazım diyor. Ben de öyle düşünüyorum.