Kızlar selam bat 23. Yani yarın. Bugün sabah çamaşırıma leke gelmiş siyah olduğu için anlamadım peceteye aldım kahvemsi bir lekeydi. Sonra defalarca sildim silik (az) şekilde geldi. Sonra gidip ped taktım ve biraz bekledim. Günlük pede ufak nokta kadar kahve leke bulaşmıştı. Tekrar ped değiştirdim ve sildim pembemsiydi. Bir kaç saat geçti ve tekrar baktım pede yine aynı şekilde leke geçmiş ve peceteye yine aynı şekilde pembe pembe lekeler geldi. Bende yerleşme mi adet başlangıcı mı anlayamadım 😒 karnımda bir ağrı yok ama belimde vs göğüslerimde var. Bir de göğsüm aşırı dolgun ve şişkin duruyor. Dün testim negatif çıkmıştı bu arada. Yumurtlama üzerinden de 15 gün geçti. Umutlanmak istemiyorum ama adet olmasını da hiç istemiyorum 😏