Melikeakkc Eceunverkanra bugün bende doktora gittim crp 69 çıktı antibiyotik verdi ama normal acil doktoruyla kadın doğuma da danışın dedi oyüzden başlayamadım.
Eceunverkanra Melikeakkc Size de cok gecmis olsun,ben de kadin dogum doktorum verdigi icin ilaclari kullandim ona guvendigim icin gercekten cok kotuydum ilaclar biraz toparladı. Siz de kadin dogum doktorunuza sorup o sekilde kullanabilirsiniz.
Eceunverkanra Busra333 Vucut iltihabi atmaya calisiyor bir atabilse rahatlayacak aslinda ama biraz uzun suruyormus endiselenmeyin elbet aticak virusu zor olan kismini atlattik insallah. Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin yavrunuzu inşallah🙏🏻
Eceunverkanra Melikeakkc O oksurmekten maalesef benim de oyle oldu, doktorum muayene etti her sey yolunda dedi cok sukur siz de gidin bakilsin iciniz rahat eder, cok gecmis olsun tekrardan💐
Sedayavuz Womanmom15 bende birkaç gündür pert haldeyim ve sıcak ballı süt,ıhlamur özellikle de geceleri zeytinyağlı sarımsaklı kür yapıp ayak altıma sürüp çorapla yatıyorum. Şükğr faydası bende çocuklarda görüyoruz. İnsallah sana da şifa olur 🙏🏻
Melikeakkc Eceunverkanra gittim devlet olduğu için baktı idrar ver gel dedi hiç bişey demedi. Sonuçta çıktı idrsr temiz gözüküyor gitmedim bebek de iyi sanırım. Antibiyotik başladım dinlenirsem geçer inşallah