Duygucoban Merhaba kizlar 😊 karin agrisi yasayan varmi aramizda. Bole karnimin heryerinw bicak saplaniyor sonra geciyor cok enteresan degilmi kasik dgeil bildigin karin mideye dogru 😳
Fatma9012 Bende 10+3 haftalik gebeyim ara ara karnıma bi agei saplanıyor adet agrisi gibi dayanılmaz halde aci ve agri oluyor bende de normal mi bilmiyorum korkutuo