Edosgebos67 yok ya bence çokkk güzel benim içimi ısıtıyor numerolojisine falan da baktım ben güzel anlamı da. Kızımın adı güneşti benim de şimdi oğlum olacak güneyi o yüzden düşünüyoruz bereket güneş gören yer anlamına geliyor çok güzel bence tanıdıklarımda var çok neşeli sıcak kanlılar 😍