Cansubrkl80 Alisde bende devlete gidiyorum ilk doğumum 37. Haftadayım daha gün verme falan olmadı kendide bir hafta izine ayrıldı 39. Haftada çağırdı birşey olursa acile gel dedi
Alisde Cansubrkl80 ayni sekilde yani size zaten gun vermezler devlette ve ilk dogumunuz bi engel yoksa normal dogum yapacaginiz icij gun vermemeleri normal ama benim 2. Gebelik ve sezaryen bana vermeleri lazimdi
sevgi_bidak Cansubrkl80 evet ilk olduğu için son ana kadar bekletirler benim 3 olduğu için günümü kendim hesapladım ben 🥰 doktor 2 gün öncesine verdi