Defnezumramom evet biri kalp atışı biri kasılma. 20 dk sürüyor nst o sürede 3 defa 40 üstü çıktı mı doğum başladı diyorlar benimki şuan düzensiz . Bi 60 bi 40 20 20 şeklinde devam ediyor o yüzden bekliyoruz düzene girmesini hafataya kontrol dedi. Şuan 38+4