Vrouw Aslında şöyle ,3.gün 2 taze embriyo transferi,10 gün oldu ovittrel vurulalı,cıkmasını brklemeyerek yaptım aslında,çünkü 2 günde bir her gün bakarım,kan hünümde de gider veririm diyordum,öğlen 3 saatlik idrarla yaptım böyle cıktı 5 dk da ,yarın ilk idrarla da deneyeyim,o zaman daha anlasılır sanırım