Alp-oyku123 Canım benim rahim ağzı 9 haftalıkken 29 mm ölçüldü..Dr um takip etcez olmadı serklaj olacaksın 12. haftanda dedi..Benim tüp bebek ve ilk gebeliğim Progestan fitil hep hayatımda vardı ve 28 haftama kadar onu kullandım ve istirahat ettim..proluton iğnesini de haftada 1 yaptırıyordum..12 haftalıkken serviks 47mm çıktı..Herşey yoluna girdi dedik ve ben işe başladım fakat ilaç ve iğnelere devam ettim derken 16 haftalıkken 35 mm çıktı..Dr um heyet raporu verip istirahat dedi ..progestan fitil ve iğnesinin yanında magnezyum ve de birkaç gün kullanmam için endol diye ağrı kesici fitil verdi..21 haftama kadar ölçüm değişmedi..21 de serviks 39 mm çıktı..İstirahat e ve ilaçlarıma devam ettim 24 haftamda 49 mm olmuştu🙏İşe tekrar başladım iğnemi kesti dr um..Sadece magnezyum ve progestan fitil aldım..28 haftamda ölçüm 47 mm çıktı hafiften kasılmalarım oldu ve nidicard diye ilaç başladık progestanı tamamen kestik..31 haftalıkken ölçüm 42 mm çıktı ama dr um artık bu ölçüler normal dedi..33 haftamda doğum iznine ayrılıp istirahate çekilcem inşallah 🙏İnşallah sizinde değerleriniz giderek artar🙏Rabbim zamanında sağlıklı hayırlı doğum nasip etsin hepimize inşallah 🙏😇