Kızlar ben 100 kiloyla hamile kaldım ve şekersiz olduğumu ögrendim bu nedenle diyette başladım ve gebelikte ilk 10 haftada 14 kilo verdim.Doktorum bana kızdı aşırı kilo verdigim icin ve bebeğe bir zarar gelmesin diye endişeleniyorum. Benim gibi gebelikte zayiflayan var mı? Kac kilo verdiniz,herhangi bir sorun yasadınız mı?