1kopek1bebek Melissayda dünden pilavla salçalı biftek yapmıştım şimdi bi ezogelin kaynattım allah bereket versinn
gunesveguney Ay ne güzel menüler var ya birine misafir olmak çok isterdim 😂 herkese afiyet olsun. Ben de muhtemelen istemeyerek de olsa dışardan söyleyeceğim yada domates ve ekmek 🙈
Yuuki Melissayda Misafirlige davetliyim balık var, mezgit ve istavrit varmış menüde ama mezgit dip balık diye yenmemeli diyor üzüldüm 🥲
Abilikardesli Melissayda kek kıvamı gibi oluyor zaten akmıyor pankek gibi düşünün😌 deneyince görüşünüzü beklerim inşallah güzel olur 🥰
Yuuki ASE6154 Dayanamadım üç beş tane yedim valla 😄 Bazısı yenilmiyor diye girmiş nete o yüzden muhallakta kalmıştım.