Ben özelde oldum. 1 kişi kalması yeterli bence. İşlem uzun sürmüyor 15 dk falan. Genel anestezi değil narkotik ilaç yaptılar. Hiç uyumamış gibi 15-20 dk sonra hemşire adımı söylediğinde uyanmıştım. Yanında pijama götürsen iyi olabilir ama bana hemen önlük vermişlerdi onunla durmuştum. İşlem sonrası serum ve ağrı kesici yaptılar. yemek yedikten sonra da taburcu ettiler. Kendilerinde kalın bir pamuklu ped vardı onu koymuşlardı.