Tinkivinkidipsi Kızlar doktorum 19.haftama verdi detaylı yani pazar gideceğim. Erken değil mi dedim hayır 19-23 civarı bakılır dedi bana biraz erken geldi sizce normal mi? Erkense de ne gibi bir şey olabilir tam görülmez mi? Ücreti de ödedim :/
Yogurtlupilav Tinkivinkidipsi ben 22 de yaptırdım her organını gördü. Başka detaylar için 32. Haftada tekrar oluyor zaten. *12. Haftada *20-23. Haftada *32. Haftada olmak üzere 3 farklı detaylı ultrasona girmiştim ilk hamileliğimde de.
Elifimsib Tinkivinkidipsi kendi doktorum 20. Haftada yaptır demişti ama yaptırmak için araştırdığım tüm perinatologlar 21-22. Hafta en ideali dediği için 22+0da yaptırdım
bilgedmr Tinkivinkidipsi Doktorum 18. Haftadan 22. Haftanın sonuna kadar bir tarih verip o tarihler arasında yaptır demişti. Ben 22de gidersem daha mı iyi olur diye sorduğumda bebek daha büyük olacağı için daha iyi olur demişti. Farklı bir doktora daha gitmiştim ondan önce o da aynı şekilde söylemişti. Gideceğim doktorun da uygunluğu olduğu için 22. Haftada yaptırdım.
MkalpR Tinkivinkidipsi ben 22. Haftada yapmıştım Başka yerlerde okumuştum geç gidince her şey daha ayrıntılı görünüyormus