Beybyi Kızlar annemin apandisit i patlamış ve doktor hemen ameliyata aldı lazer le ameliyat oldu ne zaman a kadar toparlanabilir başından böyle bı durum geçen var mı
richgirl10 Beybyi ben 17 yaşındayken oldum. 1 hafta yattım sonra düğünde halay çektim🫣😀 iyi bir dinlenmeyle hemen toparlar ağır bir ameliyat değil
Yenibirisi Cagldemirs merhaba çok geçmiş olsun hamileyken apandis teshisi nasıl konuldu acaba kaç mm denildi yırtılma vs olmuş muydu yoksa önlem amaçlı mı oldunuz ? Ağrı nerede nasıl oluyor yardımcı olur musunuz bi de teşhis ultrasonla mı kondu başka seyler yapıldı mı ?
Beybyi Cagldemirs hiç Bir şey yeme dedi doktor 1 günden fazla oldu sadece kayısılı meyve suyu içiyor sizde de böylemjydi
Beybyi Yenibirisi bana değil anneme konuldu sürekli karnım ağrıyor diyodu midesi bulanıyordu acile gidip emar çekilince gaz sıkışması dediler sonra dahiliye randevu aldım oraya gidip bı kaç test yapmıştı sonuçlar çıkınca da apandisitiniz patlamış dendi ve hemen ameliyata alındı
Cagldemirs Yenibirisi merhaba sağ kasık ama kasığın hafif ortasında olmuştu benim ağrım rahim ağrısı gibi değil sürekli ağrıdı hiç geçmedi birde gece karnımda başlayan bir ağrı sağ kasıkta toplanmıştı bende hemen kadın doğuma gittim ultrason istendi ultrasonda apandisim çok zor göründü zaten 5 6 mm gibi bir şişme vardı diye hatırlıyorum doktorum hemen ameliyat dedi o gün ameliyat oldum
sinem93- 10 yaşımda bende oldum ama benimki sıkıntılıydı biraz. Karaciğere yapışıp oraya zarar vermiş dediler. Bir karıştan fazla kesik var bende ve 10 gün boyunca sadece serum verdiler. 11.günde taburcu olmuştum 1 hafta sonra da okula başlamıştım.