Sudezeren81 Kızlar merhaba 26+5 haftalık hamileyim bende akdeniz anemisi taşıyıcısı vardı küçükken sonra doktor tekrar varmı diye bakılmasını istedi normal doğum sakıncalı olabilir sezeryana karar veririz dedi eşimde yok ben kan testi verdim sonuçlardan anlayanlar varmı bakabilirmi yada böyle durumu olan doğumu normalmi sezeryanmı bana bilgi verirmisiniz
ZeynepDuru17 Sudezeren81 Akdeniz anemisi bende de var vitamin demir eksikliği olarak biliniyor sezeryan oldum ama onla ilgisi varmı bilmiyorum üçüncü sezeryan
Annemmmm1 Bende de Akdeniz anamesi var ayda bir kere kan değerlerime bakılıyor ilaçlar ile birlikte kan değerlerim normal olması sağlanıyor ama bana sezeryan veya normal doğum için bir şey demediler bu konu da
tugceyavuzozbay Bende taşıyıcıyım 5. Ayımdayım sadece ilk öğrendiğimde 6. Haftamda kanıma bakıldı kaç tane doktora gittim hiç biri bakmadı kanıma daha bir şey olmaz diye bi gün kusmaktan acillik oldum ozman aldılar idrar yolu enfesyonu olmuşum yani çok kızgınım illa agır hasta mı olmamız gerekiyor kan alınması için gittim aile hekimine verdim artık özel hastanelere bütcem yetmiyor sürekli gitmek için