Eskiden olsa çok sey söylerdim bu tarz seylere ama Anne olunca bazı zorluklarıda görünce,kınamamak büyük konuşmamak gerek evet bunun bahanesi olmaz acıklaması olmaz ama yinede ne yaşandığını bilemeyiz ne durumda olduğunu bilemeyiz..
Allah kimseyi zora düşürmesin..