Turkan_ Arkadaslar nolur bilgisi olan varsa yazsin. Bende 6-7 senedir romatizma var. 3-4 senedir artik ilac falan kullanmiyordum rahatsiz etmediyi icin. Simdi 26 haftalik hamileyim yeniden romatizma aktivlesmis bende. Diz ve bacaklarimda cok agrilar oluyor. Geceleri uyuyamiyorum. Doktor hic bir ilac yazmiyor romatizm ilaclari bebege zararli oldugu icin. Bazen dayanamayacak agrilar oluyor. En cok korktugum bu hastaligin karnimda bebege zarari olurmu? Aranizda romatizma hastasi olan varsa nolur yazin. Bebegime biwey olur diye cok korkuyorum. 😢