Ozgekiz ayskkc ne yazık ki yaşadık. Şu an için tansiyonu stabil tutup, gün aşırı perinatolojiye gidiyorum. Kontrol altında tutmaya çalışıyoruz. Tansiyon dolayısıyla direnç oluştu, o da akım kaybına neden oldu. Ama düzelebilir bir şey dediler