Anne1924 22 haftalığım bugun baktıda 162 ddi sınırın üstü ddi korkuttuu detaylıda bir sorun yoktu cok mü yüksek ya
dygsss Sınır 160 zaten bebek o an hareketli falansa artmıştır bişey olmaz benimde düşük çıktı biraz 126 dedi alt sınır 120 miş normal dedi