Tinkivinkidipsi normalde de çok hasta olan birisiyim hamilelikle beraber daha da arttı. Daha doğrusu ortada bi salgın var ona yakalanmadım ama bir aydan fazladır astım ataklarım geçmiyor, kullandığım ilaçlar fayda etmez oldu, bi anda ani bi göz enfeksiyonu geçirdim gözümden su gibi iltihap akıyordu, ayda bir dudağım uçukluyor vs. doktorum ne kadar vitamin kullanırsam kullanıyım bu dönemde bağışıklığımın hep düşük olacağını söyledi. Hatta bağışıklığımı biraz toparlamak için bi ilaç önermişti onu kullanırken iyi gibiydim bittikten bir hafta kadar sonra tekrar kötüledim. Normalde de bağışıklık sistemi güçlü birisi değilim o yüzden hamilelik daha çok zorluyo beni ama tabii her bünye farklı oluyor herkesi aynı şekilde etkilemiyordur diye düşünüyorum