Oğlum 2 aylık oldu en başında sütüm gelmedi hala çok az geliyor bu yüzden sarılık olduk ve 2 gün hastanede yattık şu an meme reddi yaşıyoruz yani aslında tutuyor biraz çekiyor ve süt gelmeyince ağlamaya başlıyor emsin istiyorum gerçekten artık çok üzülüyor ve ağlıyorum emziren anne görünce için gidiyor resmen artık sütüm gelir mi bebeğimi nasıl alıştırabilirim yoksa artık geçti ve sütüm gelmez mi