Merhaba arkadaşlar 3 ay önce kürtaj oldum bu ay günüm 3 gün geçiyor korunuyorduk eşimle ama 1 2 defa kaçamak oldu artımed erken gebelik testi yaptık dün silik çıktı bugün de yine aynı marka kaset test yaptım yine silik ikinci çizgi koyulaşması gerekmez miydi gebelik mi yoksa dış gebelik falan mı yine diye düşünmeye şimdiden başladım