Zeynepcey Diyoler https://ty.gl/vgxm67i1w17yt bahsettiğiniz ürün bu değilmi? Sadece bununla yıkamam yeterli.
Diyoler Zeynepcey evet ben bunu kullanıyorum bir de incia markası var. Hangisinde indirim yakalarsam onu alırım dedim. İkisinin de içerigi temiz
Zeynepcey Ayse0575 Ben zaten kendimize bile yumuşatıcıyı alerjenik seri kullanıyorum az koyuyorum benı rahatsız edıtor o koku cocugumun kendı kokusu yeter zaten koku aramıyorum hıc öamaşırları yumuşak olsun öyle giysin yeterli https://ty.gl/vgxm67i1w17yt bahsettiğiniz ürün bu değilmi? Sadece bununla yıkamam yeterli
halecelik Ecos3 ürünleri organik ve sadece çamaşır değil bulaşık içinde var yetişkin içinde çamaşır var hepsini kullanıyorum şahsen tavsiye ederim
gulayoz Ablamdan bildiğim marka ecos3 organik bebek çamaşır temizleyici ve organik yumuşatıcı çok güzel
Fatma_zehra Rindamor kokusuz bebek deterjanını öneririm, yeni çıkmış bi marka lekeleri güzel çıkarıyo, içeriği çok temiz. Leke çıkarıcısını da öneririm, kaka lekesi anında yok oldu şok oldum.