ZeynepDuru17 Burcum51 uyku yapıyor mide bulantısı vs ben kullandım biraz zorla sonra bıraktım tuzlu çubuk kraker falan yedim
richgirl10 Burcum51 bu ilaç bana çok iyi geldi, sadece dışkıda koyuluk yaptı ama buda yan etkisi değil sanırım
Glhayat_54 Doktor bana iki kutu yazmıştı bende karın ağrısı yaptı midemi rahatsız etti midem hazmedemedi bi kac sefer denedim yutmaktada zorlandım, kapsulünü boşaltıp içtim,portakal suyuylada denedim yok yine rahatsız etti.Öylece kutular duruyo..
Glhayat_54 Doktorada söyledim başka ilac verdi.. Gynoferon tablet rengi pembe bolibon gibi Bundasıkıntı yaşamadım
cylnmy beni de cok rahatsız ediyor sürekli bağırsaklarım agrıyor dışkı rengi siyaha kaçıyor klasik yan etkiymiş. Şimdilik devam ediyorum ama bakalım
Ebruebos Ben gyno olanı değil de ara ara kansızlıktan dolayı ferro sanol olanı kullanıyorum gece yatmadan önce içiyorum aç karnına hiç bir yan etki olmuyor bende . Gündüz içtiğimde karın ağrısı oluyordu. Klasik dışkı siyah olur zaten o normal 🙃