kedili1anne Merhabalar hanımlar, 13. haftada oğlum olacağını öğrendim Hep hissediyordum zaten 😍 Ama asla isim seçemiyorum Bebekler hissedermiş birde İsmi olsun istiyorum Sizden isim önerisi istiyorum Kimsenin düşüncesini yargılamıyorum sadece sizden ricam Arden arven neva uras gibi apır sapır şeyler olmasın 😹 Anlamıyorum kulağa çok aykırı geliyor Karin duydum karin nedir ay 😹
tbmn kedili1anne Benim de oğlum olacak bilindik sade güzel bir isim tercihi olarak Ömer koymayı düşünüyorum ☺️
Aytum kedili1anne Benim oğlanların ismi Tuna, Akif, Emre. Edip koymak istedik aslında ama tersten okuyunca pide oluyor diye vazgeçtik malum çocuklar türlü zorbalik yapabiliyor.
kedili1anne Tugceelanaz Hani isim anlamını da taşır ya çocuk Yaman biraz zor bi karakter olabilir 😹 Emir çok hoş ama
kedili1anne Aytum Evet ismin zorbalanmaması da çok önemli benim için Göktuğ düşünüyordum ama farklı şeyler söyleyebilirler olmaz 😹
kedili1anne Fatma2133 Saydıklarının çoğu çok güzel ama hala oğullarımın adı Halalarımı da hiç sevmem hahahah Ama çok güzeller En azından isim gibi isim Gerçekten isim konusunda saçmaladı millet Bende Barış düşünüyorum
Fatma2133 kedili1anne benim de seçenekler arasında bunlar kaldı beğendiğim isimlerin çoğu etrafımda var
ezgisanlikose kedili1anne Bende arayış içindeyim Yiğithan ya da Emir Agah koymayı istiyorum ama asla karar veremiyoruzz
kedili1anne ezgisanlikose Adıyla yaşasın Agah ismini emirin yanında biraz farklı buldum Ama nasıl mutluysan:)
Eylulpera kedili1anne han ismini de seviyoruz onur ismini de karar veremeyince Onurhan olsun dedik bakalım nasip 😁☺️
Bebekmert kedili1anne arda , Yusuf , eren , Furkan , erdem , Ali , Emin, Aras , kerem bu isimleri seviyorum. Oğlum olacak Aras koyucam kızımda Kayra istiyor . Aras Kayra düşünüyoruz biz
Alparslaninanneesii kedili1anne ilk evladımın adı Alparslan 2. Geliyor erkek olursa cihangir düşünüyorum