rabiayy Kızlar reglim biteli 7 gün oldu. Testim bu şekilde. Takvim doğurganlık dönemine 4 gün, yumurtlamaya 9 gün gösteriyor. Sizce yakın mı?
Neboss rabiayy henüz çizgi çok silik canım teste devam etmelisin ve takvimle hiç uyuşmadı bu zamana kadar benim testlerim
Sena1359 rabiayy takvimle her ay uyuşmuyor canım. Benim geçen ay yumurtlama takvimden 2 gün sonraydı. Bu ay tam takvimle aynı gün. Sen teste devam et yakındır olması
rabiayy Hatice_11 yaa inşallah. Bu ay erken olsun istiyorum. Geçen ay kimyasal sonuçlandı. Regl bittikten 15 gün sonra yumurtlama olmuştu.
Hatice_11 rabiayy hakkında hayırlısı olsun canım benim bende bu ay bekliyorum bakalım dün gördüm bende pik’i 🌸
rabiayy Hatice_11 ayy benim de bugün koyulaşmış, yarın yada diğer gün pik olur gibi. Haberleşelim bakalım gebelik oluşacka mı ikimizde de 🌸🫶🏻 senin ilk gebeliğin mi
Hatice_11 rabiayy bir kimyasal bir de 9 haftalık kürtaj oldum Kuzum Ekim’de. İnşallah bu defa sağlıklı bir şekilde tutar güzel haberler veririz ☺️🌸 2 gün önce pikti dün de çatlama oldu bu günü değerlendirsem mi bilemedim 🍀
rabiayy Hatice_11 değerlendir cnaım bence. Benim de geçen ay kimyasal oldu. İlk gebeliğimdi. Kötü bir tecrübe oldu ama inşallah bu sefer güzel sonuçlar alırız ikimizde
Hatice_11 rabiayy inşallah canım değerlendirim bakalım 🌸 her ay hüsranla sonuçlanıyor fazla umudum yok 😌