Sevimaltnn Hamilelikte geç kahvaltı bebeğe zararlımıdır 11haftalığız uyanır uyanmaz canım birşey istemiyor birde tiroit ilacı kullandığım için 2 saat sonra kahvaltı yapmam lazım o saate geçene kadar zaten 12 1 oluyor genelde siz nasıl yapıyorsunuz
Mrvsmt2502 Sevimaltnn açlık hissetmiyorsanız etkilenmiyorsanız bir şey olmaz bende uyanır uyanmaz yapmayo sevmiyorum kızımla oynarız biraz hazırla et derse 1 1.5 saat sonra yapıyoruz kahvaltıyı
Rozzzzaa Sevimaltnn bende 36 haftalıgim ama canım kesinlikle istemiyor ancak 12 yi buluyor kahvaltımız
Birbenbirbebek Sevimaltnn yemezsem midem bulanıverşyor hemen geçte yapsak öncesinde atıştırıyorum mutlaka
Ayshababy Sevimaltnn tiroid ilaçi bende kullaniyorum dokturum kahvaltidan en az 30dk önce içmen gerek dedi o yüzden yarim saat önce içip sonra kahvaltimi yapiyorum 2 saat beklemek çok fazla
Sevimaltnn Ayshababy hangi ilacı kullanıyorsun ben levotiron 50 mg kullanıyorum ilacı aldığımda üzerindede yazıyordu iki saat sonra yiyin diye o yüzden öyle yapıyorum çünkü süt ürünleri yiyince içince etkisi olmuyormuş dendi
Ayshababy Sevimaltnn euthryox 25mg içiyorum normalde sabah alarm kurup içilir geri yatabilirsin kalktinda yemen için ama bana doktor yarim saat dedi ilaça gore degişiyor demek
Ftmnnr Ayshababy bana bir saat demişti 50 mg o zamanlarda sürekli oynuyordu bir saat önceden içince şimdi eşim işe giderken hep aynı saatte alıyorum 8 gibi 10 11 gibi kahvaltı yapıyorum bayadir düzene oturdu tiroidim belki aynı saatte almakta önemli oluyor olabilir
XBurcuburcu Sevimaltnn bilmem 37 38 ne zamana kadar olursa 🤣 yani bebiş ne kadar izin verirse diyelim
Ayshababy Sevimaltnn ama o haftalarda iştahsizlil oluyor ben 20 haftalık oldum yeni yeni açıkmaya başliyorum
Sevimaltnn Ayshababy aynen bi bitse mide bulantısı iştahsızlık rahatlıcam valla sen atlatmışsın allahtan😁