Serpoo valla en son ne zaman oldum hatırlamıyorum ama en az 10 yıl olmuştur. Doktorum tek doz yeterli dedi, eskiden kadınlar için şartlar kötüydü tarlada doğum felan yapıyorlardı. Artık gerek yok, tek doz seni korur, boşuna ağrı çekme ikinci dozda dedi