Ayseee34 yumurtlamadan sonraki gün estradiol değeri bakılıyor sağlıklı mı yumurtan diye 180-190 üstü olması gerekiyormuş benim 89 çıktı, yumurtlamadan 7-8-9 gün sonra progesteron bakılıyor 3 ün üstünde olması gerekiyormuş bu da yumurtanın sağlıklı çatlayıp çatlamadığını gösterirmiş benim altıncı gününde 6.17 çıktı. Burdan sorduğum birkaç arkadaş 10 üstü olması lazımdı dediler umudumu yitirdim 😔