Nasıl geçiyor günleriniz, düzen oluşturmaya başladınız mı. Uyku düzenimiz oturdu gibi. 14.30gibi ilk uykusuna yatıyor yarım saat uyuyor. İkinci uykusuna 17.00a doğru yatıyor 18-18.30 gibi uyanıyor. En son gece uykusunu da 22.30a çektik şuanlık biraz daha geriye çekmeye çalışıyorum. 1e kadar iki kere emmek için uyanıyor sonra kesintisiz 07.30a kadar uyuyor. Sadece anne sütüyle devam ediyoruz, destekli oturuyor, ellerini bol bol ağzına götürüp emiyor, çıngırak diş kaşıyıcı gibi oyuncakları elinden düşürmüyor, karın üstündeyken ufak ufak dönmeye başladı 2haftadır. Biz bu şekilde ilerliyoruz sizlerde ne var ne yok