Telasci_90 Merhabalar 10. haftadayım hiç midem bulanmıyordu artık mide bulantısından su bile içemiyorum hiç hayattan keyif almıyorum malum ilaç da kullanamıyoruz ne yapmam lazım mide bulantınızı geçirmesi için siz ne yiyor ya da ne yapıyorsunuz ? Teşekkürler
richgirl10 Telasci_90 ilaç kullanamadığımızı kim söyledi? 32. Haftamdayım ve bulantı ilaçlarıyla ayakta kalıyorum. Dr a danışın o gereken ilacı verecektir. Aksi takdirde iyice bunalıma girersiniz.
Talentedmom Telasci_90 ben hamileliği başından beri bulantı çekiyorum şuan 10+5 hala çok bulanıyor prilam kullanıyorum
Telasci_90 richgirl10 Çok teşekkürler doktoruma yazdım dönmedi henüz bakalım siz ne kullanıyorsunuz ilaç olarak
richgirl10 Telasci_90 ben zofer, onzyd zofran (bunlar ağır) ilaçları kullandım. 30. Haftamdan sonra prilama geçtim. Tabi bunların hepsini dr gözetiminde yaptım.
richgirl10 Aycegul doğumdan sonra mideniz eski haline döndü mü?🙏 en büyük korkum midemde problem kalması
Aycegul richgirl10 evet evet bende ondan çok korkuyordum hep böyle kalacak herşeyden tiksineceğim kokacak sürekli kusma isteğiyle geçecek ömrüm diye çok korkardım fakat esamesi kalmıyor valla kahve çay mesela içiyorum phhhh nasıl tiksinmişim ben bu nimetlerden derdim merak etmeyin hiçbişey kalmıyor
richgirl10 Aycegul ay çok şükür içimi rahatlattınız, türk kahvesine hasret kaldım. Sulu yemeklere hasret kaldım. İçime su serptiniz🫶🏼
Gun123_25 selam 6 hafdalık hmaıleyım benımde çok bulantım var sabah sabah daha çok oluyor kendımı çok koyu hıss edıyorum🤢