Kızlar ben şuan çalışmaya devam ediyorum cuma günü son 32de çalışabilir raporu almıştım orada tarih 27 Ocak gözüküyor izne ayrılacağım şimdi benim kontrolüm 30 ocakta 170i aradım 27sinde çalışamaz raporu alıp iş yerinize teslim etmeniz gerekiyor dediler özel takipliyim ama doktoruma randevu yok 30unda raporu alıp versem 27-28-29u için iş yerim nasıl bi yol izleyerek kendilerine sordum bilgimiz yok diyorlar ama burada baktığım kadarıyla 37 zorunlu izin olarak geçiyor rapora gerek yok diyenlerde var rapor alman gerekiyor diyende var bilgisi olan varsa bilgilendirsin beni