beyzaao Kızlar 32 haftada doğum öncesi analık raporu alınıyor ya onu aldım doğumdan sonra da alacağım ya ikisini de aynı doktordan mı almam gerekiyor
babyandmomy__ beyzaao bu raporu devlet hastanesinden almak gibi bir şart var mı dün bir sayfada denk geldim özeller olmuyor gibi bir şey yazıyordu
Serpoo babyandmomy__ niye geçerli olmuyomus, onlarda sistem üzerinden veriyo sonuçta. Kafanız rahatlasn istiyosanz alo170 arayp sorun yada doktorunza sorun