Dün geceden beri bel ağrısı çekiyorum regl ağrısı gibi sürekli bir ağrı duş aldım kuruyemiş muz yedim ama hala geçmedi. Geçen hafta doktor kontrolünde bebeğin gelişiminin 10 gün geride olduğunu söylemişti o günden beridir çok telaşlıyım bugünkü bel ağrısı da iyice korkuttu beni. Sizce doktora hemen başvurmalı mıyım yoksa haftaya gideceğim doktor kontrolünü mü beklemeliyim