Adet gunumdeyim bitti normalde dün ama lekelerim gelmeye devam ediyor bu normalmi günde iki kere düzenli kullanmaya çalışıyorum ama çok sıkıldım ilacı bırakmalımıyım gecen ay başladım normalde 10 gün gecikmeli adetim geldi doktorum bana gebelik planladigim için bu ilacı verdi ama düzenli olan adetim saçma sapan tarihlerde olmaya başladı ve sürekli lekelenmeler oluyor varmı yaşayan