Fsh hormonum yüksek çıkıyor bazı aylar düşüyor son 2 aydır biraz daha yüksek çıkıyor. Cyclo progynova ilacı kullanıyorum normalde. Tüp bebeğe de başlanmıyor hormon düşmediği için bu süreçte doğal yolla da denenmemiz isteniyor. Doktorum bugün klomen verdi sabah aksam 1er tane kullanmam gerekiyormış klomen kullananlar bilgi verebilir mi yumurtaları geliştireceğini söyledi doktorum bu süreçte neler yaptınız klomen ile hamile kalma şansı olur mu? (Pcos yok)