Ufkumm bende şuan gripliyim ilaç kullanmıyorum her akşam buhar alıyorum gün içinde 3 4 defa burun yıkama yapıyorum 4 gün oldu çok çok daha iyiyim hızlıca iyileştirdi beni ama siz bi serum taktırın isterseniz hastanede de buhar a devam edersiniz inşallah hemen geçer 🙏🏻