Kızlar merhaba 27 haftamdayım annemde babamda da şeker olduğu için şeker yüklemesini yaptırdım bir tek 2. Saatin sonunda alınan kan sınırın biraz üstünde çıktı diyete başladım ama gün içinde her gün bir öğünde açlık şekerim yüksek çıkıyor ama tokluklarım sınırın altında doktor insülin başlar mı sizce ? İnsülin verse bile bu şekilde kullanmadan devam etsem ? Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim