mucizemom8 yani geçmiş zaman da gittim 1 2 yıl oluyor herhalde ama size dediklerinin aynısını yaptı. benim tedavi ile oldu sonrasında ama insan her şeye başvuruyor gidiyor yani. İnşallah sağlıklı bir şekilde kalıp kucağınıza alırsınız. Düşük sebebi bulunamıyor mu genetik test vs oluyor yaptırdınız mi