Konya şehir hastanesine yakın oturuyorum bir randevu bulabilsem doktorların ilgiside güzelmiş, ama randevu alamadığım için 15 temmuza gitmek zorunda kalıyorum,
En çok da doğumu nerde yapmalıyım bunu düşünüyorum 15 temmuz hakkında iyi diyen de var kötü diyende şehir hastanesinde kötü diyen az kişiye rastladım, 15 temmuz da bir ebe var Instagramda gördüm doğum yapan kadınlar çok memnun kalmışlar ebe okuluna gidip ebeleri tanıyınca daha mı iyi oluyor aceba