Nvrzz Arkadaşlar merhaba ben 32 haftam da Çalışabilir raporu almıştım şimdi 37. haftamdayım herhangi bir dilekçe yazmam gerekiyor mu bir bilginiz var mı acaba yoksa sistem kendi kendini mi izne çıkartıyor
Nvrzz deletedmom43191 intertten çekmemiş üst üste basınca 4 tane paylaşım olmuş yani kasti bişey değil