Nvrzz Arkadaşlar merhaba ben 32 haftam da Çalışabilir raporu almıştım şimdi 37. haftamdayım herhangi bir dilekçe yazmam gerekiyor mu bir bilginiz var mı acaba yoksa sistem kendi kendini mi izne çıkartıyor
Serpoo Nvrzz dilekçe yazmanız gerekiyomu yada çalışamaz raporu onu bilmiyorum ama 37nci haftada sistem otomatik çıkarıyomus.