Tugce1803 Gkhnm97 işte onlar hep boş yere oluyo sen aramak istedikçe vücut seninle oyun oynuyo maalesef..
Momysumy Tugce1803 Aynen öyle ortada birsey yok ama belirti hissediyor gibi oluyorsun boş ümit oluyor daha çok yikiliyor insan.. Ben ne zaman internetten belirti araştırmayı biraktm hamile kaldım insan stres oluyor okudukça
Semraaaaa Gkhnm97 beyaz yumurta akı gibi ara ara oluyor birde halsizlik var çok benm üstümde 6 snda test yaptırıcam bakalım hayırlısı. Gecen ay kimyasal genelik yaşadım inş bu Ay olur
Sdemirel Semraaaaa ben de geçen ay kimyasal gebelik yaşadım şimdi 6sını bekliyorum inşallah hamileyizdir🤗🤗🤗
Semraaaaa Gkhnm97 hayırlısı herşeyin ümitlenmek istemiyorum sonra hayl kırıklığı yaşıyor insan rabbim ne zaman nasip ederse o zaman olucak . Elimizden gelen birşey yok.
Semraaaaa Evet cnm ben zaten ümit etmiyprum artık doktorum bile dio sen çok ümittsizsin die . 1 senedir deniyorum ama olmuyor napayım umutsuz olmayıpda :)
Gkhnm97 Semraaaaa canm artk bnde umit etmiyorm ya 7 aydr deniyrm bnde sizde sorun varmi peki canm bnde bi sorun cikmadi ama eşim gitmedi doktora
Momysumy Semraaaaa Olur insaAllah bak bende 1 senedir istiyordum bu sefer hiç ümidim yoktu zaten yine yok birsey diyordum ama oldu elhamdulillah Rabbim sana da nasip etsin hiç beklemediğin anda 😍