Bize geçen hafta 2 tame bacaktan vuruldu verem aşısı olmadığı için haftaya tekrar gelin dedi gittik verem aşısı için ve geçen hafta 2 vurulduğunu bugün sadece verem aşısı için geldiğimizi söyledik yinede 3 tane aşı yaptılar toplamda 5 aşı olmuş oldu dabt ipa hib aşılarını ayrıştırdılar mı yoksa çocuğuna fazladan aşı mı yapıldı