Sumeyraayan Cahiliye döneminde kız çocuklarını diri diri gömerlerdi. Efendimiz sav zamanında ise Efendimiz sav omuzlarına alır taşırdı çocuklarını. Efendimiz sav soyu kızından devam etmiştir. ama ne yazıkki yıl olmuş 2025 günümüz de hala cahiliye zamanı devam etmekte.
ve erkek çocuğundan soy devam edilebilceği düşünülmekte. yazık.
yanlız değilsin. herkes yaşıyodur bu durumu.
benimde ilk evladım kız, Allahtan eşim onlar hibi zihniyette değil. 2. evladımda kız, ki eşim hep 2. de bi kızım olsun diye dua ederdi. 2. nin kız oldugunu duyablar (eşimin tarafı) hıı üzülme olsun denildi niye üzüliyim ki sağlıjlı sihatli rabbim evlat vermiş neye üziliuim dedim. genelde doğuda ayırt eder derker ama karadenizliler erkek çocuğuna çok düşkün. erkek çocugu hayırsız olsun yine çocuklarının peşine giderler öyle bi saplantılı düşkünlük.
kız çocuğunu çocuktan saymazlar ama bişey olsun kızları yetişir. çok tuaf insanlar cidden.