Nursah-arkn Lekelenmem ve ağrım var doktora gittik beta artışı için kan sonucum hala çıkmadı bekliyoruz doktor rahminde bir kanama görünmüyor rahmin kalınlaşmış bebek tutunabilir dedi böyle bir şey yaşayan var mı
Esma006 Nursah-arkn kasımın ilk haftası doktora gittim hamilelik söz konusu değil rahim duvarı kalınlaşmış dedi gebelik olabilir kan ver dedi verdim 2 çıktı negatif yani o günden iki hafta sonra beta 571 oldu yani inşallah vardır iki hafta daha bekle derim nasip 🌸🩷
Esma006 Nursah-arkn inşallah güzel yükselişler olur iki güne bir yüzde 60 yükselme bekliyor doktorlar kese ve kalp atışı ise 6.haftam da kese 8.hafta da kalp atışı duyuldu benim Allah’tan ümit kesilmez 🩷🤲