2bebekbiranne Kaçıncı haftada oldunuz kızlar ?ben 19 haftalık oldum ama çok kötü hastayım şuan olmak istemiyorum en azından düzeleyim biraz diyorum
Glhayat_54 Hastayken olmayın zaten ama yinede doktoru yada sağlık ocağına bi danışın bende 2gün önce oldum tetenozu 19.haftadayım.. 23.haftada 2.doz olcam
ayseayseaysee Benim takibinde olduğum ebe ise en geç ilk dozu 32.haftada olmuş olman gerekiyor demişti. Ben de bu hafta gideceğim 26.haftadayım